Atsakingoms institucijoms LLRI pateikė nuomonę dėl Europos Komisijos Regioninės Politikos direktorato užsakymu atliktos studijos „Feasibility Study on Rail Baltica Railways“ ir dėl Vyriausybei pateikto nutarimo „Rail Baltica“ projekto plėtros nuo Lenkijos ir Lietuvos valstybės sienos iki Lietuvos ir Latvijos valstybės sienos priemonių plano projekto.
LLRI nuomone, mokesčių mokėtojų pinigais įgyvendinamas projektas kelia abejonių dėl jo pagrįstumo. „Rail Baltica“ įgyvendinimas pažeis konkurencijos sąlygas tarp transporto rinkos dalyvių. Projekto įgyvendinimui, net ir su ES parama, prireiks daug Lietuvos biudžeto lėšų, tuo tarpu projekto nauda yra abejotina. Lietuvą su Lenkija jau dabar jungia Europietiško standarto (1435 mm) vėžė, privačios kompanijos vysto krovinių perkrovimo (transloading) paslaugas, o jų pajėgumai išnaudojami menkai.