Psichologas, kuris verslui svarbesnis negu ministras – Dainius Baltrušaitis

Įtakingiausios verslo konferencijos „EBIT“ ir „HR savaitė“ įkūrėjas Dainius Baltrušaitis tinklalaidėje „Beyond Economics and Back“ atvirai sako, kad ėmėsi šio verslo kaip avantiūros, o ilgainiui pavertė unikaliu kūrybiškumo reiškiniu. Nenuostabu, kad ką tik šie prekės ženklai sėkmingai parduoti „Delfi“. O pats D. Baltrušaitis su komanda eina užkariauti Europos rinką.

Akivaizdu, tokio formato Lietuvos verslui reikėjo, sako D. Baltrušaitis, ir šį poreikį „Confinn“ komandai sėkmingai pavyko atrasti.

„Supratome, kad verslui visų pirma reikia erdvės, į kurią dalyviai, atėję su klausimais, išeitų su atsakymais, o kartais su …dar daugiau klausimų”, – sako jis.
Šiandien „EBIT“ ir „HR savaitė“ yra bendruomenių telkimo vieta, griežtai įkalta į visų verslo lyderių darbotvarkes.

Kaip psichologas pagal išsilavinimą priėjo prie minties, jog gali prisidėti prie viso Lietuvos verslo, o ne tik vienos įmonės sėkmės? Ar jis nusipelnė daugiau Lietuvos verslui nei ministras?

Kokios yra D. Baltrušaičio sėkmės formulės ir kaip jis sukūrė kultūrą, kuri įkvepia ir keičia Lietuvos verslą – klausykite naujoje tinklalaidėje „Beyond Economics and Back“ su LLRI prezidente Elena Leontjeva ir D. Baltrušaičiu.