LLRI ragina Vyriausybę atsisakyti reikalavimo įvesti kasos aparatus transporto priemonėse ir kontroliuoti privačių vežėjų darbą esamomis mokesčių administravimo priemonėmis.
Nuo šių metų balandžio 1 d. visose privatiems vežėjams priklausančiose keleivinio transporto priemonėse turi būti įrengti kasos aparatai. Šie aparatai yra brangūs, jų patikimumas transporto priemonėse nėra išbandytas, darbas su kasos aparatu kels grėsmę eismo saugumui bei lems aibę papildomų išlaidų vežėjams. Tai gresia vežėjų įmonių bankrotais, dar labiau išaugusiu nedarbu, sumažėjusiu eismo saugumu miestuose bei išaugusiomis bilietų kainomis. Keleiviams sumažės galimybė įsigyti reikiamą paslaugą, o vežėjams – užsidirbti. Tuo tarpu, kaip rodo pastarųjų metų praktika, dėl tokių brangių mokesčių administravimo priemonių mokesčių surinkimas nepagerėja.
LLRI siūlo naikinti reikalavimą įrengti kasos aparatus privatiems vežėjams priklausančiose keleivinio transporto priemonėse kaip diskriminacinę bei nepagrįstai brangią mokesčių surinkimo priemonę. Mokesčių surinkimas turi būti gerinamas stiprinant vežėjų darbo kontrolę esamomis mokesčių administravimo priemonėmis. LLRI ekspertai taip pat siūlo pradėti valstybinių bei savivaldybės keleivinio transporto įmonių privatizavimą. Tai sudarytų sąlygas visiems vežėjams konkuruoti ir uždirbti tiek, kiek vertos jų teikiamos paslaugos.
Vyriausybės nutarimas įvesti privalomus kasos aparatus privačiam miesto keleiviniam transportui tęsia blogas verslo reguliavimo tradicijas. Šių reguliavimų pasekmės visiems verslininkams yra akivaizdžiai sunkios, o naudos iš jų turi tik siauros žmonių grupės (šiuo atveju – kasos aparatų pardavėjai).
LLRI dar kartą ragina Lietuvos politikus pakeisti požiūrį į verslą bei valdžios įtaką jam, naikinti esamus reguliavimus ir neįvedinėti naujų.