R. Vainienė. Papildytas ekonomikos lėktuvo skrydžių žurnalas (0)

Parašyti šią žinutę mane įkvėpė kolega Žygimantas Mauricas, kuris pasakė:

„Lietuvos ekonomikos lėktuvas 2010 metais pakilo varomas vieno – eksporto variklio, tačiau 2011 metais šalia jo sėkmingai prisijungė antrasis – vidaus vartojimo variklis, kuris leido mūsų ekonomikai skrieti kone didžiausiu greičiu visoje Europos Sąjungoje. Deja, kiek prastesni negu tikėtasi BVP duomenys rodo, kad dėl lėtėjančio pasaulio ekonomikos augimo, Lietuvos eksporto variklis sparčiai praranda savo galią, tad panašu, kad Lietuvos ekonomikos lėktuvui šiais metais teks leistis tik su vienu veikiančiu – vidaus vartojimo, – varikliu. Nuo šio variklio galios didele dalimi priklausys koks bus Lietuvos ekonomikos nusileidimas: „minkštas“ ar „kietas“.

Kadangi skrydžio vaizdas neišbaigtas, papildau ekonomikos lėktuvo skrydžio vaizdą įrašais iš juodosios lėktuvo dėžės.

Tenka apgailestauti, kad lėktuvo pilotai nebuvo pasirengę sudėtingam skrydžiui, nors jau kartą tūpė sudėtingomis oro sąlygomis. Besiginčydami dėl skrydžio taktikos, dar pakilti ant mokesčių sparnų, ar jau leistis and siauresnio išlaidų tako, jie vis jautė už nugaros vėsų alsavimą iš skrydžių kontrolės centro. Traškesiai netrukdė išgirsti įsakmių centro nurodymų: jūsų borte pensininkai, negalite išsidrėbti and mažų pensijų tako prieš pat pilotų kvalifikacijos patikrinimą 2012 metų rudenį.

Stiuardesių, o jų net 14, elgesys taip pat kelia įtarimų, mat užuot galvojusios apie lėktuvą ir jo keleivius, joms labiau rūpėjo nuosavos gelbėjimosi liemenės ir tai, kad nusileidimo metu nebūtų sužalotas jų veidas. Mat stiuardesių patikrinimai sutampa su pilotų, o didžiąja dalimi jų atrankos sėkmę lemia graži išvaizda, į kurią reikia investuoti. Tad skrydžio metu labai paranku priglusti prie pasiturinčio keleivio, ir paprašyti pinigų pudrai. Per turbulencijas labiausiai reikia saugoti save.

Aviacijos kontrolė praneša, kad keleiviai nebuvo informuoti, kad į lėktuvą būtina pasiimti papildomą pagalvėlę, mat po sėdyne esančios valstybinio socialinio draudimo liemenės yra kiauros. Kai kurie keleiviai (patys lakiausi) katapultavosi ir nusileido Airijoje, Ispanijoje ar Britanijoje, tam jie naudojo nuosavus sparnus.

Oro lėktuvo kabinoje nepritrūko, tad neiškrito papildomas deguonies padavimas TVF vamzdeliu. Beje, patariama pradžioje šį deguonį pasijungti sau, ir tik tada kaukę su deguonimi uždėti vaikui. Pagal šią rekomendaciją dažnai elgiamasi ir ne skrydžio metu.

Fiuzeliažas nebuvo pažeistas, apie variklius jau pakalbėjo p. Mauricas, tad kol kas skrendame ir tūpti neketiname, nes dar turime kuro, kokius 500 000 dirbančių privačiame sektoriuje. Jie senka, kaloringumas mažėja, tačiau kol kas išlaiko 3 milijonus lėktuvo keleivių. Gero oro jums linki ekonomistė, kuri ne sinoptikė.

Tyrimas tęsiamas.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

four × three =