Ž. Šilėnas. Perspėjimus – ir ant politikų reklamos (0)

Seime vėl užregistruotas pasiūlymas, kad reikia didinti ant cigarečių pakelio esantį perspėjimą. Dabar norima, kad perspėjimas siektų ne mažiau 80 proc. pakelio ploto. „Argumentai” kaip visada tie patys: žmogus yra kvailas, nesugeba pasirinkti, pasiduoda reklamai. Nepritariu nei vienai iš šių minčių, bet įrašas ne apie tai.

Vadovaujantis ta pačia logika, panašių perspėjimų reikėtų ir ant politinės reklamos. Visi argumentai, kurie tinka perspėjimui ant cigarečių pakelio tinka ir politinių partijų (ar šiaip politikų) reklamai. Pvz., „Atsargiai – pažadai gali būti nevykdomi”, arba, „Žodžiai ir darbai gali skirtis”, arba „Politikas reklamoje gali atrodyti gražesnis, geresnis, moralesnis, nei tikrovėje”, arba „***Yra specialių sąlygų” Sąrašą būtų galima tęsti iki begalybės.

Iniciatyvą irgi galima tęsti toliau. Pvz., galima įpareigoti televizoriuje kalbant politikui, bėgtų eilutė „Politikas už turinį neatsako”.

Šio pašmaikštavimo esmė – politikai mėgsta labai aukštus standartus kelti visiems, tik ne sau. Turi verslą -įrodyk, kad neapgaudinėji. Gamini prekes – įrodinėk iki begalybės, kad produktas nekenkia. Politikai aišku iškart atsakys,kad juos išrinko žmonės, tad tai savaime jau yra jų kokybės ženklas ir aukščiausias standartas. Nesiginčysiu. Bet cigaretes irgi renkasi žmonės.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

three × five =