LLRI
Dalyvauti, patirti, priimti sprendimus: ar matematika gali to išmokyti?

Jau netrukus rugsėjo pirmoji – metas, kai sugrįžtame į klases, auditorijas ir pradeda suktis naujų mokslo metų ritmas. Kartu atgimsta ir klausimai: kaip mokytis įdomiau, prasmingiau, taip, kad žinios neliktų tik vadovėliuose, bet lydėtų realiame gyvenime?

Matematikos mokytojas ir patyriminių žaidimų organizatorius Andrius Ūdra sako, kad mokykloje vaikai vis dažniau kelia prasmės klausimus – kodėl mokytis vieną ar kitą dalyką? Ypač, kai visus uždavinius išspręsti ir formules pritaikyti gali išmanieji telefonai ir dirbtinio intelekto programos. Tad mokymąsis per žaidimą padeda atsakyti į šiuos klausimus, atrasti ir susieti matematikos discipliną su kitomis.

Vilniaus jėzuitų gimnazijos dvyliktokė ir paramos fondo vadovė Emilija Čepkauskaitė pasakoja, kad užklasinė veikla padeda mokantis matematikos ir yra įsitikinusi, kad įgūdžiai pritraukiant lėšas, investuojant paramą ir imantis rinkodarinių žingsnių jai pravers ateityje.

Paieška...

Išvalyti visus

Naujienlaiškis

Palaukite...

Dėkojame, kad užsiprenumeravote!