Jaunas ir pilietiškas

Vadovėlis „Jaunas ir pilietiškas“ – tai naujas vadovėlis 5–8 kl., kuris siūlo integruoti ekonomiką ir verslumą, pilietiškumą bei dorinį ugdymą (etiką) per geografijos, istorijos ir kitas disciplinas. „Jaunas ir pilietiškas“ nuo šiol papildytas pratybų sąsiuviniu 5–6 ir 7–8 kl. moksleiviams.

Ugdymo vadovėlis „Jaunas ir pilietiškas“ siūlo integruoti ekonomiką ir verslumą, pilietiškumą bei dorinį ugdymą (etiką)…

Vadovėlis „Jaunas ir pilietiškas“ – tai naujas vadovėlis 5–8 kl., kuris siūlo integruoti ekonomiką ir verslumą, pilietiškumą bei dorinį ugdymą (etiką) per geografijos, istorijos ir kitas disciplinas. „Jaunas ir pilietiškas“ nuo šiol papildytas pratybų sąsiuviniu 5–6 ir 7–8 kl. moksleiviams.

Ugdymo vadovėlis „Jaunas ir pilietiškas“ siūlo integruoti ekonomiką ir verslumą, pilietiškumą bei dorinį ugdymą (etiką) per geografijos, istorijos ir kitas disciplinas. Itin svarbu, kad integracija pamokose vyktų žinias siejant su realaus pasaulio aktualijomis bei asmenine mokinio patirtimi.

Atliepdami švietimo bendruomenės poreikį atnaujinti socialinio ugdymo mokymo(si) medžiagą, siekiame užtikrinti kokybišką ir inovatyvų socialinio sąmoningumo ugdymą pasitelkiant reiškiniais grįsto ugdymo(si) metodą. Ugdome jaunąją kartą, suprantančią, kad laisvė, atsakomybė ir darbas yra vienintelis tvarus kelias į asmeninį ir visuomenės klestėjimą.

Programoje moksleiviai kviečiami nagrinėti aktualius socialinius reiškinius (pavyzdžiui, darbas, skurdas, ekologija, mainai, vartojimas) iš asmeninės, bendruomeninės ir globalios perspektyvų.

Vadovėlis „Jaunas ir pilietiškas“

  • Siekiame, kad pilietinis ugdymas vyktų per patirtį ir išgyvenimus remiantis reiškiniais grįstu ugdymo metodu.
  • Padedame mokytojams, mokantiems 5–8 kl., mokinius skatinti socialinį ir pilietinį aktyvumą bei ekonominį raštingumą.
  • Ugdome laisvą, socialiai ir visuomeniškai atsakingą jauną žmogų.
  • Atskleidžiame etikos, ekonomikos ir pilietiškumo tarpusavio darną ir jos svarbą atsakingos asmenybės raidai.

Vadovėlį sudaro 12 pamokų. Kiekviena pamoka parengta taip, kad jos aktualumas ir sudėtingumas atitiktų mokinių amžiaus grupę bei socialinę ir kognityvinę raidą.

  • Kiekvienoje vadovėlio temoje yra aprašoma rekomenduojama dėstymo eiga.
  • Kiekviena tema parengta atliepiant Bendrąsias ugdymo programas.
  • Kiekviena tema sudaryta iš 3 ar daugiau fragmentų.
  • Temos fragmentai parengti taip, kad aptariama problema apimtų asmeninę, bendruomeninę ir globalią perspektyvas.
  • Kiekvienas fragmentas turi skirtingą trukmę ir gali trukti nuo 15 min. iki 30 min.
  • Kiekviena tema turi medžiagą apibendrinantį infografiką.

Norėdami prisijungti prie skaitmeninio vadovėlio „Jaunas ir pilietiškas“, apsilankykite prosperaakademija.lt.

 

 

Pratybos „Jaunas ir pilietiškas“

  • Skirtos 5–6 ir 7–8 kl. moksleiviams, vadovėlyje esančios užduotys suskirstytos pagal klasių koncentrus. 
  • Užduotys atliepia skirtingus mokymosi stilius.
  • Pratybose gausu ne tik akademinių, bet ir kūrybinių užduočių. 
  • Užduotys ugdo skirtingas kompetencijas: pilietiškumo, pažinimo, kūrybiškumo, socialinę, emocinę ir sveikos gyvensenos, skaitmeninę.

Pratybas „Jaunas ir pilietiškas“ galima įsigyti čia.

 

Visą recenziją rasite čia.
Visą recenziją rasite čia.

Integruoto socialinio ugdymo vadovėlio 5–8 kl. „Jaunas ir pilietiškas“ metodologinės gairės

  • Atskleidžia socialinio sąmoningumo bei pilietiškumo ugdymo svarbą bei aptarti, kokiomis priemonėmis efektyviausia ugdyti šiuolaikišką, atsakingą ir pilietišką paauglį.
  • Aptaria socialinio sąmoningumo ugdymo prieigas.
  • Siūlo būdus, kaip integruoti pamokas, atliepiant Bendrąsias ugdymo programas.

Gaires parsisiųskite čia.

Visą recenziją rasite čia.

Šis leidinys (ar kūrinys) atspindi tik autoriaus nuomonę, todėl Nacionalinė agentūra ir Europos Komisija negali būti laikomos atsakingomis už jame pateiktą informaciją.

Visi
Paieška...

Išvalyti visus

Naujienlaiškis

Palaukite...

Dėkojame, kad užsiprenumeravote!