Trumpai apie 5–8 kl. integruoto socialinio ugdymo programą „Jaunas ir pilietiškas“:
Lietuvoje vykstantis Bendrųjų ugdymo programų turinio atnaujinimas remiasi tarpdalykine integracija. Ugdymo programa „Jaunas ir pilietiškas“ atliepia šią darbo su mokiniais metodiką ir siūlo integruoti ekonomiką ir verslumą, pilietiškumą bei dorinį ugdymą (etiką) per geografijos, istorijos ir kitas disciplinas. Itin svarbu, kad integracija pamokose vyktų žinias siejant su realaus pasaulio aktualijomis bei asmenine mokinio patirtimi. Atliepdami švietimo bendruomenės poreikį atnaujinti socialinio ugdymo mokymo(si) medžiagą siekiame užtikrinti kokybišką ir inovatyvų socialinio sąmoningumo ugdymą pasitelkiant reiškiniais grįsto ugdymo(si) metodą.
Programoje moksleiviai kviečiami nagrinėti aktualius socialinius reiškinius (pvz., darbas, skurdas, ekologija, mainai, vartojimas) iš asmeninės, bendruomeninės ir globalios perspektyvų.
Integruoto socialinio ugdymo programos 5–8 kl. tikslai:
„Jaunas ir pilietiškas“ programos struktūra: Programą sudaro 12 pamokų. Kiekviena pamoka parengta taip, kad jos aktualumas ir sudėtingumas atitiktų mokinių amžiaus grupę bei socialinę ir kognityvinę raidą.
Kada ir kur mežiaga bus pasiekiama mokytojams ir moksleiviams?
Integruoto socialinio ugdymo programos 5-8 kl. „Jaunas ir pilietiškas“ metodologines gaires galite atsisiųsti čia.
Dr. Agnės Liubertaitės-Amšiejės metodologinių gairių recenziją rasite čia.
Prof. Alfredo Bumblausko integruoto socialinio ugdymo programos 5-8 kl. „Jaunas ir pilietiškas“ recenziją rasite čia.
Donato Puslio integruoto socialinio ugdymo programos 5-8 kl. „Jaunas ir pilietiškas“ recenziją rasite čia.
Projekto partneriai:
Dėkojame, kad užsiprenumeravote!