LLRI
Kaip atrodo „influenceriai“ ekonomikoje ir „influencerių“ ekonomika?

Influenceriai arba nuomonės formuotojai jau seniai nebėra tik turinio kūrėjai – skaičiuojama, kad Lietuvoje jų pajamos per metus gali siekti apie 25 mln. eurų. Marketingo agentūros „Influenceriai.lt” įkūrėja ir vadovė Laura Aleksandravičė sako, kad vien jos komanda Baltijos šalyse dirba su daugiau kaip trimis šimtais nuomonės formuotojų. Jei Latvijoje ar Estijoje populiariausi nuomonės formuotojai renka po keliasdešimt tūkstančių sekėjų, Lietuvoje skaičiuojame ir pusę milijoną siekiantį susidomėjimą. 

Tinklaraštininkas Paulius Mikolaitis, geriau žinomas Paul de Miko vardu, nuomonės formuotojo darbo neromantizuoja ir pabrėžia: kiekviena diena planuojama, kiekvienas turinio vienetas reikalauja pasiruošimo.

Apie tai, kiek šiame darbe improvizacijos ir sistemingų sprendimų, ko tikisi prekių ženklai. Kaip nuomonės formuotojų rinka atrodys po penkerių metų? Juk dar prieš septynerius tokio socialinio tinklo kaip šiandien populiarumo rekordus mušančio socialinio tinklo „Tik Tok” net nebuvo. 

Lietuvos laisvosios rinkos instituto komunikacijos vadovė Kotryna Tamkutė kalbina L. Aleksandravičę ir P. Mikolaitį.  

Paieška...

Išvalyti visus

Naujienlaiškis

Palaukite...

Dėkojame, kad užsiprenumeravote!