LLRI
Kaip žiniasklaida mato verslą ir verslas save žiniasklaidoje?

Verslas ir verslininkai žiniasklaidoje minimi vidutiniškai apie 14–15 tūkst. naujienų per mėnesį, skaičiuoja žiniasklaidos stebėsenos bendrovės „Mediaskopas” duomenų strategė Vilūnė Kairienė. Jose – ne tik skaičiai, investicijos ar akcijų rinkos pokyčiai. Daugeliu atvejų tai istorijos, kuriose verslas tampa socialinių, politinių ar net moralinių klausimų epicentru.

V. Kairienė pasakoja, kad verslo tematika suaktyvėja tada, kai kyla krizinė arba rezonansinė situacija: pavyzdžiui, bendrovė „Teltonika” jos Taivano puslaidininkių lustų gamyklos projektas 2024 m. išstūmė šią temą į aukščiausias pozicijas žiniasklaidoje. Tas pats nutiko ir šiemet, kylant vis daugiau klausimų dėl ministro pirmininko Gintauto Palucko verslo interesų.

Pozityvioms, apie verslo sėkmę pranešančioms naujienoms į žiniasklaidą patekti sunkiau, didžioji dalis tokios informacijos – užsakyta arba reklaminė. Pokalbyje su Lietuvos laisvosios rinkos instituto komunikacijos vadove Kotryna Tamkute V. Kairienė pabrėžia: verslui čia kyla iššūkis – rasti būdą kalbėti apie gerus darbus ne tik kaip apie reklamą, o kaip apie prasmingą veiklą, kuria gali didžiuotis darbuotojai, bendruomenės, net valstybė.

 

Paieška...

Išvalyti visus

Naujienlaiškis

Palaukite...

Dėkojame, kad užsiprenumeravote!