Mažmeninė prekyba nėra tik tai, ką mato į parduotuvę įžengę pirkėjai. Už prekių lentynų ir pardavėjų kasose – sudėtingiausia ekosistema, kurią suvaldyti yra reikalų. Ir kurios pirkėjas nemato ir todėl mano, kad prekyboje viskas paprasta – nupirkai prekių, uždėjai antkainį – ir pirmyn. O už to slypi – investicijos į darbuotojus, naujas parduotuves, nekilnojamojo turto valdymas, žaliavų rinkų, logistikos, tiekimo grandinių reikalai ir, žinoma, rinkodara. O kur dar IT infrastruktūra – savitarnos kasos, elektroninės etiketės, dirbtinio intelekto įrankiai – sustoti nėra kada.Nenuostabu, kad šį darbą „IKI Lietuva“ vadovė Nijolė Kvietkauskaitė lygina su orkestro dirigento pozicija. „Darbas mažmeninėje prekyboje yra kompleksiškumo ir greičio kombinacija“, – sako ji, – „Kaip dirigentui svarbu, kad orkestras nesugriūtų ir muzikos kūriniai suskambėtų, taip ir vadovui būtina suderinti visų interesus ir procesus, užtikrinti, kad viskas suveiktų.“Su ją kalbinančia Lietuvos laisvosios rinkos instituto prezidente Elena Leontjeva N. Kvietkauskaitė sutinka – kad visgi didžiausias lyderio iššūkis ir pašaukimas yra sujungti žmones: „Žmonės padaro įmones čempionėmis ir žmonės sukuria nesėkmes. Tad pati svarbiausia lyderio savybė – turėti akį, širdį ir talentą, atrasti žmones ir jiems labiausiai tinkančias vietas“.
Dėkojame, kad užsiprenumeravote!