Vertiname mokesčių sistemos stiprybes ir trūkumus, formuluojame sprendimus. Pabrėžiame, kad supančiotos lengvatų, privilegijų ir išimčių, mokesčių sistemos neįmanoma iš esmės pertvarkyti, neatsigręžiant į pamatinius mokesčių sistemos principus – efektyvumo, proporcingumo, neutralumo, paprastumo ir skaidrumo bei stabilumo.
Prisidėjome prie to, kad EBPO ir ES institucijose būtų pripažinta būtinybė supaprastinti minimalaus pelno mokesčio taisykles. Siekiame, kad tarptautinė…
Prisidėjome prie to, kad EBPO ir ES institucijose būtų pripažinta būtinybė supaprastinti minimalaus pelno mokesčio taisykles. Siekiame, kad tarptautinė mokesčių konkurencija nebūtų pakeista valstybių mokesčių karteliu.
Finansų ministerijos teikiami mokesčių įstatymų pakeitimai iš esmės prieštarauja Vyriausybės programos nuostatoms „užtikrinti, kad mokesčių sistema būtų efektyvi, skaidri ir…
Besikeičianti socialinė ir geopolitinė aplinka ragina iš naujo apsvarstyti ryšį tarp biudžeto formavimo, mokesčių, investicijų ir ekonomikos augimo. Tarptautinė mokesčių…
Lietuvos laisvosios rinkos institutas susipažino su XIX Vyriausybės programos nuostatų įgyvendinimo plano projektu ir parengė jo vertinimą. Siekiant nuosekliai stiprinti…
Teikiame ekspertizę dėl gyventojų pajamų mokesčio (GPM) įstatymo Nr. IX-1007 2, 8, 16, 17, 21 ir 37 straipsnių pakeitimo ir…
Seimas skubos tvarka šiandienos plenariniame posėdyje turėtų priimti bankų solidarumo mokesčio pratęsimą metams – iki 2026-ųjų birželio. Lietuvos laisvosios rinkos…
Nuo 2024 m. įsigalioja 130 pasaulio šalių 2021 m. pasiektas susitarimas dėl pasaulinio minimalaus efektyviojo 15 proc. pelno mokesčio (PM)…
Leidinyje „Kaip gyvenome 2022-aisiais? 2022 m. viešojo sektoriaus ir valstybės biudžeto rodiklių analizė“ pateikiami atsakymai į klausimus, kaip ir kur…
Galimybė kaupti privačiai bent kiek panašiomis mokestinėmis sąlygomis, kaip kaupiama Sodroje, LLRI prezidentės teigimu, leidžia išsaugoti subsidiarumo tarp valstybės ir…
Dėkojame, kad užsiprenumeravote!