Nuo teisėkūros proceso ir jo kokybės priklauso, ar teisinis reguliavimas yra aiškus, racionalus ir veiksmingas. Tai suprasdami Seime inicijavome svarbiausių valstybės institucijų dialogą apie būdus tobulinti teisėkūros kokybę, pristatėme cikliškos teisėkūros modelį ir sisteminius pasiūlymus užtikrinti pamatinius teisėkūros principus: tikslingumą, proporcingumą, efektyvumą, skaidrumą. Mūsų teisėkūros tyrimų pagrindu Valstybės kontrolė inicijavo veiklos auditą „Teisinio reguliavimo poveikio vertinimo sistema“.
Nuo teisėkūros proceso ir jo kokybės priklauso, ar teisinis reguliavimas yra aiškus, racionalus ir veiksmingas. Nekokybiškai atlikus pirmus teisės akto…
Susitelkti į svarbiausias funkcijas, tarp kurių poreikis užtikrinti šalies ir gyventojų saugumą, valdžios institucijos gali tik išsilaisvinusios nuo perteklinės biurokratijos. Tai turėtų…
Teisės aktų gausą Lietuvoje lemia įsitikinimas, kad įstatymas – geriausias įrankis problemoms spręsti, pirmadienį pristatytoje studijoje pabrėžia Lietuvos laisvosios rinkos…
Tai, kad teisėkūra nekokybiška, iki šiol lėmė ne reikalavimų trūkumas, o jų nepaisymas, skelbia Lietuvos laisvosios rinkos institutas (LLRI). Trečiadienį…
Lietuvos laisvosios rinkos institutas įvertino Darbo kodekso 108, 109, 139, 213 straipsnių ir priedo pakeitimo įstatymo projektą Nr. XIVP-489. Juo…
Stiprinti įstatymų leidybos kultūrą, mažinti biurokratiją, įvykdyti pažadus dėl mažų ir skaidrių mokesčių – tai keletas iš būtinų žingsnių, kuriuos…
Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimo dėl Lietuvos Respublikos farmacijos įstatymo 2, 4, 5, 7, 35, 39, 76 straipsnių pakeitimo ir…
Seimas svarsto Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo Nr. VIII-1234 pakeitimo įstatymo projektą Nr. XIIIP-4142[1], kuriuo keičiamas Viešojo administravimo įstatymas (nauja…
Dėkojame, kad užsiprenumeravote!