Nuo teisėkūros proceso ir jo kokybės priklauso, ar teisinis reguliavimas yra aiškus, racionalus ir veiksmingas. Tai suprasdami Seime inicijavome svarbiausių valstybės institucijų dialogą apie būdus tobulinti teisėkūros kokybę, pristatėme cikliškos teisėkūros modelį ir sisteminius pasiūlymus užtikrinti pamatinius teisėkūros principus: tikslingumą, proporcingumą, efektyvumą, skaidrumą. Mūsų teisėkūros tyrimų pagrindu Valstybės kontrolė inicijavo veiklos auditą „Teisinio reguliavimo poveikio vertinimo sistema“.
2021-ieji atskleidė tai, kas ramiais laikais yra nematoma ir nevertinama. Verslininkus netikėtai giria už padidėjusį BVP. O kokia kaina jį…
„Sugadinta valstybė ta, kuri vadovaujasi pernelyg didele gausa įstatymų“, – sakė Romos imperijos rašytojas ir politinis veikėjas Publijus Kornelijus Tacitas.…
Gruodžio 8 d. laidoje „Ekonomika šiandien“ apie tai, kad vietoje dovanų darbuotojams ar partneriams, įmonės vis dažniau renkasi aukoti labdarai…
Teisės aktų gausą Lietuvoje lemia įsitikinimas, kad įstatymas – geriausias įrankis problemoms spręsti, pirmadienį pristatytoje studijoje pabrėžia Lietuvos laisvosios rinkos…
Neigiamų padarinių nenumatoma, Poveikio nebus, Pasekmės nenumatomos, Neigiamos pasekmės nėra planuojamos – taip dažnai įstatymų leidėjai vertina savo siūlomų pakeitimų poveikį. Žinoma, būna, kad neigiamų padarinių…
Teisėkūra Lietuvoje savo kokybe neprilygsta reikiamiems reikalavimams – daugelis teisės aktų priimami skubotai, dažnai keičiami ar yra neefektyvūs. Kokie galimi…
Tai, kad teisėkūra nekokybiška, iki šiol lėmė ne reikalavimų trūkumas, o jų nepaisymas, skelbia Lietuvos laisvosios rinkos institutas (LLRI). Trečiadienį…
Nekokybiška teisėkūra Lietuvoje turi labai daug realių pavyzdžių. Tačiau ar įmanoma juos įvertinti skaičiumi ir ar yra būdų šias klaidas…
Dėkojame, kad užsiprenumeravote!