Vertiname mokesčių sistemos stiprybes ir trūkumus, formuluojame sprendimus. Pabrėžiame, kad supančiotos lengvatų, privilegijų ir išimčių, mokesčių sistemos neįmanoma iš esmės pertvarkyti, neatsigręžiant į pamatinius mokesčių sistemos principus – efektyvumo, proporcingumo, neutralumo, paprastumo ir skaidrumo bei stabilumo.
Prisidėjome prie to, kad EBPO ir ES institucijose būtų pripažinta būtinybė supaprastinti minimalaus pelno mokesčio taisykles. Siekiame, kad tarptautinė…
Prisidėjome prie to, kad EBPO ir ES institucijose būtų pripažinta būtinybė supaprastinti minimalaus pelno mokesčio taisykles. Siekiame, kad tarptautinė mokesčių konkurencija nebūtų pakeista valstybių mokesčių karteliu.
Nuo 2024 m. įsigalioja 130 pasaulio šalių 2021 m. pasiektas susitarimas dėl pasaulinio minimalaus efektyviojo 15 proc. pelno mokesčio (PM)…
Pasaulinis minimalus pelno mokestis atrieda į Lietuvą, keisdamas verslo logiką bei dizainą. Šio mokesčio naštą patirs visi, priklausantys virš 750…
Pasaulinis minimalaus pelno mokesčio modelis mažins konkurenciją mokesčių srityje, įmones įtrauks į lenktynes dėl valstybės subsidijų. …
Visuomenės aptarimų centre – gynybos mokestis. Ir kadangi kone visi galimo mokesčio variantai jau aptarti, verta panagrinėti ir kitus esminius…
Leidinyje „Kaip gyvenome 2022-aisiais? 2022 m. viešojo sektoriaus ir valstybės biudžeto rodiklių analizė“ pateikiami atsakymai į klausimus, kaip ir kur…
Tarptautiniame mokesčių konkurencingumo indekse 2023 m. Lietuva užėmė devintąją vietą. Dar pernai mūsų šalis buvo aštunta, o 2019 m. –…
Galimybė kaupti privačiai bent kiek panašiomis mokestinėmis sąlygomis, kaip kaupiama Sodroje, LLRI prezidentės teigimu, leidžia išsaugoti subsidiarumo tarp valstybės ir…
2023 m. Lietuva pradėjo didžiausią ekonomikos vargą patiriančių valstybių trejetuke, skelbia Lietuvos laisvosios rinkos institutas (LLRI). 2023 m. I ketv.…
Dėkojame, kad užsiprenumeravote!