Nuo teisėkūros proceso ir jo kokybės priklauso, ar teisinis reguliavimas yra aiškus, racionalus ir veiksmingas. Tai suprasdami Seime inicijavome svarbiausių valstybės institucijų dialogą apie būdus tobulinti teisėkūros kokybę, pristatėme cikliškos teisėkūros modelį ir sisteminius pasiūlymus užtikrinti pamatinius teisėkūros principus: tikslingumą, proporcingumą, efektyvumą, skaidrumą. Mūsų teisėkūros tyrimų pagrindu Valstybės kontrolė inicijavo veiklos auditą „Teisinio reguliavimo poveikio vertinimo sistema“.
Šio pavasario Seimo sesijos darbotvarkėje – virš 700 naujų teisės aktų iniciatyvų, tačiau dauguma jų siekiama sukurti naujas taisykles, o…
Gegužės pradžioje turėtų pradėti veikti centralizuota nuotolinių vaistinių sistema, sudaranti galimybę įsigyti receptinių vaistų internetu. Kodėl toks modelis pasirinktas ir…
Jau daugiau negu 100 metų Valstybės kontrolė prižiūri, ar valstybės turtas yra teisėtai valdomas ir naudojamas, ir kaip vykdomas valstybės…
Neigiamų padarinių nenumatoma, Poveikio nebus, Pasekmės nenumatomos, Neigiamos pasekmės nėra planuojamos – taip dažnai įstatymų leidėjai vertina savo siūlomų pakeitimų poveikį. Žinoma, būna, kad neigiamų padarinių…
Teisėkūra Lietuvoje savo kokybe neprilygsta reikiamiems reikalavimams – daugelis teisės aktų priimami skubotai, dažnai keičiami ar yra neefektyvūs. Kokie galimi…
Nekokybiška teisėkūra Lietuvoje turi labai daug realių pavyzdžių. Tačiau ar įmanoma juos įvertinti skaičiumi ir ar yra būdų šias klaidas…
Statybų sektoriuje kylant kainoms, Seimas priėmė ir toliau planuoja įstatymų pakeitimus, neigiamai paveiksiančius veiklos kaštus. Nors nekilnojamojo turto sandorių per…
Dėkojame, kad užsiprenumeravote!